Sång!

I helgen sjöng jag och spelade lite,
fick väldigt positiv respons och när man inte
gjort det på så länge blir man helt förvirrad,
att det finns någon som tycker att det är så bra.
Man är så van själv att höra sig själv och tycker
aldrig att man gör någonting nytt.
Men det inspirerade mig lite ;D haha,
och ökade mitt självförtroende!
Så jag började spela in en låt, en snabbis bara.
Så tänkte jag göra det seriöst sen, men jag
är aldrig nöjd med det jag hör så det är så
svårt att göra en seriös låt :P Haha.
Lackar alltid ur på nåt som låter si eller så
efter en minut eller där i början eller yeye.

Men får dra hem till lillebrorsan som atm har
min shure mic och sjunga, så får han spela.
För han är mycket bättre med gitarren ;)

Nu ska jag strax sova. ska ba hitta tröttheten först.
Twilight-boken är bara några sidor sen slut.
Jag vet inte om jag törs läsa ut den än :P


Men ni kan lyssna på klippet!
Om ni vill!

http://www.youtube.com/watch?v=_hyHCvxVVeM

Kommentarer
Postat av: Deniz

asså meeer, jag fick rysningar!

2010-04-01 @ 01:28:14
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: :D-K /Dennis

Sångfågel ^^

2010-04-05 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0