Blixten.

Först och främst var jag hos tandis kvart i tre.
Jag hade tappat min lilla ståltråds-bit som sitter bakom
gaddarna, så det var en akut tid som jag fick och allt.

Ni vet sånna där vita tussar man får att ha i käften medans
dom håller på med någonting? Sånna fick jag två av under
överläpparna och dom höll ju på så länge så dom där torkade
ju in i min hud, där under läppen. Vad tror ni hände när dom tog ur dom?
Precis! Dom drar med sig HALVA JÄVLA KÄFTEN.
"Nu får du skölja Sofie" :) säger hon.
Tacka faan för det, tänkte jag som trodde att jag redan
fått min dagliga dos smärta för idag.
Sen sköljer jag. Aaaaj, tänkte jag.
Blod rann ur munnen på mig.
Jag fick stoppa in lite av den blå duken man har runt halsen i munnen för
att på något jävla vänster försöka hejda blodet.
Sådär supermkt var det väl inte, men när jag såg att skinnet från min
överläpp satt kvar på tussen gjorde det EXTRA mycket ont.
Jävla jävel, tänkte jag.


Arg Sofie med blå duk i käften och blod ÖVERALLT.
Nöjd tandtant som står och LER åt mina obehag.
Va? Jävla jävel va? Va?!

(Passade även på att fånga mitt riktigt luscious hår där, det ser luscious ut, right?)

Sen kommer Roffe in. Som är "övertandläkare".
Man får säkerligen inte kalla honom Roffe och just därför tänker jag göra det.
"Ja Sofie, Du är skyldig oss lite pengar du! Så betala det innan du går hem idag."


1. Jag har betalat hela min tandställning SJÄLV, rätt bra gjort av en 19 åring.
Lite kvar som 20 åring iofs, men det var fan dyrt.

2. Sist kom vi överens om att jag skulle betala när jag kunde, och nu är jag SKYLDIG pengar?
Näe sådär mycket pengar HAR jag inte ens en vecka innan lönnRoffe krösus.
Pratar eran personal inte ens med varandra? Eftersom ena personen tycker det är OK
att betala ett visst datum och du tycker jag är skyldig er pengar?

3. Ni kan fan dra av en slant för alla gånger ni stuckigt mig, rivigt mig och pickat mig
så jag börjat blöda. Jävla jävlar.


(Hade jag kunnat hade jag gett honom tandläkar-nisse mössa.
Det hade nog bara resulterat i massa blått kiss ni inte visste vad det var,
så jag skippade det)

Aja.

Igår slog det mig.
Som blixten. PANG. Somfan.
In my head och my snok och my öron.
Det var så synd om mig.
Nu har jag avverkat 2 toapappers rullar för att jag har snytit mig så.
Sår runt snoken vittnar om att ja, hon har snytit sig rätt många ggr.
Låter som en gammal gam & känner mig som en ännu äldre gam.
Knaprar esberitox just nu.
Ska fortsätta med det.

Sminkade Maley idag! Min allra första brand new first Mary Kay sminkning!
Tyckte faktiskt jag lyckades awesomeness för att vara första gången.
Det var svårare än jag trodde kan jag säga!
Så ni får vara test personer nu! Kom igen ;) hehe.
vet iallafall några jag ska höra med ;D






Såg även Pretty woman med Sterre igår! Allt han sa var:
"Du gillar verkligen den här filmen va?"
JAA det gör jag. Men det tror jag du med gör, räven.
Hans rum är även FYLLT av snorpapper. Sawwy :D

Nu ska jag kolla på nåt och bli frisk. PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Deniz

Haha älska paint bilden <3 hata tandläkare!

2010-05-19 @ 21:46:37
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: detzi

1. tandläkare är inte människor.. det säger jag fullt medveten om att min egen mamma är tandhygenist..



2. jag håller på och sminkar människor lite överallt då jag behöver träna upp mina skillz som sminkös ! så om du ställer upp på att bli sminkad så kan jag kanske visa dig några haxx knep du kan använda på dina kunder :D .. inte för att jag är särskilt begåvad, men ibland är jag duktig.. ibland.



3. det borde vara olagligt att vara soffykex-söt... jag tänker aldrig sluta ösa komplimanger över dig heller. - den borde ha stått som nr.4.



2010-05-20 @ 00:14:03
URL: http://detzi.blogg.se/
Postat av: Maria

Tandläkare är elaka!!!!



HAHA skoj att man ser mamma i fönstret på nedersta bilden :D

2010-05-20 @ 07:04:02
URL: http://erikssonmaria.se
Postat av: Duvan

"snorpapper"

2010-05-20 @ 16:18:58
Postat av: M

haha :D sexig tandläkar bild!

Hon blev ju jättefin i den sminkningen :)

2010-05-21 @ 12:03:55
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0