Det allra värsta.

Är att vara opepp på jobbet.
Igår var jag så sjukt trött att jag höll på att somna
på min rast, så jag hinkade i mig kaffe som gjorde
att jag började må SJUKT illa istället. Det sög ju?
Det gick seegt & jag ville spy och sova.
När jag väl var klar var det dags att åka hem för längesen
och imorse hade jag glömt var jag klädde av mig någonstans
igår natt, så trött var jag. Sen sov jag tio timmar nonstop och
vaknade inte ens när Adde gick upp. Nu är jag lik förbannat
ap-trött igen och hade gärna gått & lagt mig.
Men jag ska jobba om en sisådär 50 minuter så det är lixom ingen idé.

Tror jag ska tvinga Adde att koka mitt kaffe. Vad tror ni?
Igår åt vi riktig lördags snabbis foodz för när man jobbar dag & natt
orkar man inte riktigt stå vid spisen som en annan kvinna.


1/4 del av en dr.oetker pizza, massa sallad med avokado & stuffs & en morot,
egengjord vitlöksås på lätt kräm fräs åså. Riktigt gott!


Efterrätt! En halv banan var i botten, en sked glass och maaassvis med
dyra belgiska jordgubbar. Men det vare fan värt. NOM!


Hittade i en tidning på jobbet! Mwaha, sneaky sneaky soffy letar upp allt!

Jag är sugen på att testa videoblogga. Men jag vet inte hur man gör.
Ska ta reda på det när jag orkar. Den dagen är alltså inte idag.

Men hörni, <3 på alla, ni vet vilka ni är ?
<3<3<3 på er. <3

Kommentarer
Postat av: M

Jag kan förklara för dej över msn hur man videobloggar, rätt enkelt faktiskt. :)

2010-05-21 @ 13:20:29
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: M

Jag kan lära dej hur man videobloggar, över msn. Rätt så enkelt faktiskt. :)

2010-05-21 @ 13:22:09
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0