Dream a little

Ja shit, vilka knasiga dagar det har vart.
Först låg jag i sängen varje sekund jag inte jobbade, 900 sidor bok blev det,
för jag var så himla sjuk att jag hade tid till nothing else än läsning.
Och nu är det igång igen. Sjukligheten.
Nog för att jag sov sisådär 5 timmar inatt innan jag var iväg och jobbade dag,
men det börjar bli lite vardag för mig, som har EXTREMT svårt att sova.
Speciellt under pressen att man vet att man har 7 timmar innan man börjar igen.
Plus att jag gick hem från jobbet igår, mina ben lever typ inte idag, 4 km för långt.
Yeye. Jag drömde iallafall att jag var gravid, jag var riktigt mysigt snyggt gravid.
Men den drömmen ska vi inte besanna än på några år, så vänta er ingenting nu.

Jag har fullt upp med en Diza som tex, fick för sig att kissa på en plastpåse fylld med skräp,
alltså ja det var ju smart att det var PÅ påsen osv, men det värsta var ju att det slutade
med att hon satt i en liten mini pool med hennes egna kiss, -SUCK sa jag åt na,
drog in henne till handfatet medans det blev tvätt med tvål och vatten samtidigt som
hon wajnade konstant och försökte klösa mig & sparka mig.
Efter det så  tog jag en STOR handduk och gjorde en stor grej av att torka henne
tills hon var torr medans hon "ylade" lite halvsurt.
-UuuuuUuu uuu. så lät det.
Hon har även hoppat upp till mig dom 3 gånger jag väl vart upptagen.
Vilket menas hon hoppar upp och lägger sig och håller jag inte i henne så gliiider
hon dramatiskt ner från min mage samtidigt som hon mjauar irriterat.
Eller så dänger hon mig med tassen helt enkelt.
-Tyst mamma, bara tyst. Ungefär så.

Notera även mina röda tass-märken vid nyckelbenet. Ond kisse.



Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Kissen är inte ond! Hon ÄLSKAR dig! Bara lite lustigt sätt att visa det på ;)

2010-05-31 @ 21:08:39
Postat av: Soffy

Haha jaa :D det verkar så! Dom är luriga ;)

2010-06-01 @ 23:48:55
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0