Jobb

Har stått på schemat och jag har inte hunnit annat, tyvärr!
Igår jobbade jag tillåmed över på det där kiss-tåget.
Sen gick jag från tågis till OK/q8 där borta vid brandis i 16 minus.
Det är fan inte dåligt klockan 5 på morgonen.
Grejen var ju bara att jag fick sova i 4 timmar efter det och
har levt hela min "lediga" dag idag på en banan & den sömnen.

Jag har iallafall hunnit med att panta, duscha och ha Mary Kay klass!
Det var superroligt som vanligt och Camilla är så himla härlig,
och alla andra tjejer som var där, så skönt när man kan känna sig bekväm!

Nu när klockan är tio i elva har jag iallafall hunnit äta.
Jag känner mig lite som någon som bantat i 10 år och
sedan klämmer i sig en chipspåse måste känna sig, tror jag.
Jag mår FETT illa och har huvudvärk, kanske borde lägga mig?


Snömonstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0