NEW STUFF.

Eftersom ena beställningen blev TOTAL försenad så
lyckades beställningarna tillslut komma samtidigt.
Anyhow, ENJOY! I know I will :>


ÄLSKAR ringar! Och eftersom jag använder guld & sällan silver
så fick det bli matchande till det :>


Amour ringen & peace from soffy


Köpte torrschampooooo! mkt billigare än här i Sverige där mitt favorit kostar
139:-, den här gick på 25:- typ :P luktar awesomeness


Foxy lady
Äntligen min tisha! Och skinnshorts, FINALLY!


Bättre bild påre med mina nit-klackar!


Tuffa trosor somfan, har ett par med ett snömonster på nu :>
Linne i cashmir :D DET NI, första cashmir stuffset.


New york 3 snikktröja & ASOS petite kjol som var på rea :>


PAPA soffy americano, så jäävla cool! RIGHT?
Sen mina snömonster trosor. Hahah awesoome :>


Pixie lott for Lipsy
skulle vara snorisdyr men också REA <3 ofc ofc


Nu kanske alla tror att jag är värsta brat-girl,
men hade jag vart det hade min lägenhet vart stilig somfan nu,
men jag har fan inte råd då mer än en tredjedel av min lön går till hyra..
Meeen mestadels är detta födelsedagspengar som jag fick till kläder :>
Resten var billigt tex torrshampoot, någon ring & rea styff :>

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nice Soffy, bara att mysa runt & känna sig lite extra piffig i allt nytt (:

Ååh, jag hade så behövt utöka garderoben lite känner jag, men jag tror det mest är en fråga om vad jag 'vill' inte vad jag egentligen behöver (; Men ack så lycklig jag blir av nya kläder och skor :D

2010-11-10 @ 23:11:07
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0