Saken e biff.

Tjappa krappar!
Jag är fullt upptagen med att bygga muskler & få ragg.
Folk har fan aldrig gillat mig så mycket som nu, jag fattar vad alla tjejer
menat med allt detta singel tjat, man får ju faktiskt höra & se själv att
folk tycker att man är snygg, och det har inte hänt på tusen år om det inte
har varit över internet dvs... Så jag njuter till fullo av uppmärksamheten!
Fast sen har jag ju också fått höra att jag är nervös och spattig.
Och det stämmer ju mer än väl, men hellre nervös än världsvan med tusentals
ragg i ryggsäcken? Eller? Sen tycker ju inte jag att jag är snyggast i världen heller.
Så jag har ju inte självförtroendet som en stilig säl.
Vilket gör mig ÄNNU nervösare när någon kollar på mig med vill-ha blick.
Vill ha? VILL HA? VILL HA VADÅ!?!?
... Nervös? Vem? Jag?

:|

Btw! Jag kan numera ta halva min kroppsvikt i bänkpress.
Jävligt nice för mina tändsticksarmar!
Sen är det en maskin jag började på 5 kg med som jag
kan köra 27 kg med nu, det är galet hur pepp man blir!
Alla tjejer är ju livrädda för att få muskler och tror att
dom kommer att bli body-builders över en natt om dom gymmar.
Sånt där är bara löjl, hälften av alla som är på gymmet vet ju
inte ens vad dom håller på med, sitter där och halvkör någonting.
Det är ju iofs super att träna! Men sen handlar det ju om vad man vill få ut.
Jag vill bli starkare. Jag vill vara stark. Ha muskler.
Det tar sån GRYM tid för en tjej att få muskler så det är sanslöst,
så alla tjejer som gymmar halvdant har nog inte ens en risk för att seriöst
ens bygga någonting, det märker man om man höjer sig eller inte.
Jag blir överlycklig när jag ser att jag börjar få en liten bula som biceps
istället för kräm som inte rör sig ens om jag spänner armen,
känner att jag har tusen i energi och kan slänga mig ner på golvet och köra
20 RIKTIGA armhävningar i sträck, när jag inte ens kunde göra
3 kärring-style förr :P Min kroppsform har inte ändrats alls förutom att jag är tightare,
mina lår är bara awesome just nu, och bättre ska det bli!
Tänker inte vara någon svag tjej som inte orkar någonting.

Tänker bli Soffy långstrump! A.

Nu ska jag sova!
Och jag har beställt stuff för mina födelsedagspengar :>
BLA:


2-die for

Kommentarer
Postat av: sara alm

Bli starkare en pippi! ;D

2010-11-02 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0