Småsaker.

HEJ lovers!
Jag har just nu en härlig vecka, idag har jag varit "ledig"
vilket har resulterat i någon timmes sömn, städning, matlagning och tvättning.
Och så gym förstås!

Jag kollade lite skoj bilder!
Till alla er som tycker att jag är jättesvag och sitter där på era
spinningcyklar i skitsnygga gymkläder och stoltar :>



Här är jag, stoltar lite, tycker jag är stark som en rävhona


Lite starkare, lite bättre.

Och ja, det blir ju bara så om jag spänner, annars ser allt ut som vanligt.
Ingen biff eller nåt, bara taniga vanliga jag.

Idag körde vi ben & mage, jag är svagast i mage :z

ANYWAYZ.


Alla tycker att Diza är okelig? fattar nada :X
Men sen kom jag på att det är ju för att hon är
mammas flicka!


mysigosan.

Ibland kan hon däremot vara vrång :p

I HATEZ YOU AND YOU GUTZ
.




Världens sötaste bebis-Tilde? JAPP!

Min lillebror är officiell tårtmakare numera!
Den var OM NOM NOM kan jag säga ;)


När kläderna kommer så ska ni även få se massa BILDZ ;>

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Dennis M

Oooooh snygga muskler :D

2010-11-04 @ 20:44:19
Postat av: Jenny

Ja, himla snygga muskler! :D

2010-11-09 @ 15:27:10
URL: http://fatshionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0