Rubies.

Tjoho bara ca 400 unika på en vecka! Vadan detta?


Lite ass är vad ni behöver! Nya jeans! CUBUS! omg <--- CUBUS!
74:- Jatack!


Älskar H&Ms tankesätt. Ta bort strlk 32, för det är diskriminerande.
Jag är alltså diskriminerande? Blir ni arga av att kolla på mig?
För den här jävla 34an badar jag ju i. Och jag ville inte ha ett badhus,
jag ville ha en jävla maxiklänning.

och det där besvarar mina misstankar om att jag faktiskt HAR FÖR små bröst.
För mina rattar fyller nästan aldrig ut en 34a. Tack H&M,
ni är skyldiga mig ett par sillisar, BASTARDS.

Jag vet, jag är älskvärd. Nu ska jag väl lägga mig så jag orkar upp sista dagjobb + nattjobb
BLÖÖööööööööööööööö
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0