SjukS

Hur kan man bli så jävligt sjuk över en natt?
Det förstår jag inte.
Men så äre nu iallafall och jag låter som en anka.
Fresh.
Jag jobbade igår iallafall, det sög röv och jag mådde så jävla dåligt.
När man rör sig och svettas som man gör på mitt jobb,
speciellt på måndagar när man nästan måste springa för att hinna...
Så blir allt med förkylningen mycket värre, huvudet
bara dånade så tillslut kunde jag inte ens lyssna på musik!
Plus att det blev ändå 20 minuters övertid,
verkligen det man vill när man är sjuk.
Nawt!
Just nu sitter jag och kletar i mig typ 6 plättar & lite glass.
Mest för att klockan är över fem och jag har inte ätit än.
Jag har ingen hungerkänsla alls nästan, jag märker
det mest genom att jag helt plötsligt blir spysjuk,
sen kommer jag på att jag inte ätit alls.
Haha, ja det är stor skillnad från gymdagarna
när allt man vill göra är att äta :P
Min förhoppning om att vara frisk idag är alltså död.
Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0