Lördagsgodis

Vi skulle vara så duktiga och vara i tid på lördagen,
men jag packade och så blev jag seg ändå!
Slängde på lite strumpbyxor, kjol & ett linne och gav mig in i leken.
Oh yä
Sannah blev brunhårig, åh så vacker syster <3
Sannah testade slutartid, vilket vi säkert ska leka med mer
när vi får tid! Och jaa, jag hade ju uppsatt först, innan jag,
som vanligt, drog ut tofsen och hade det utsläppt :P
Sannah gjorde "finsk sommarsoppa" i stora soppskålar/tekoppar
som vi drack det ur, hon gjorde min extra stark.
Passar ju mig bra rå?
HEHE.
Tur att det blev suddigt, oanständiga kvinna! >.<
Vi drog på parken och hade awesome time!
Däremot hann det inte bli mkt bilder,
så jag ger mig här!
Men vi ses snart igen, när ordningen är på G!

Kommentarer
Postat av: Deniz

snygga tjejer! JAG VILL SE BILD PÅ DIG I VERSACE KLÄNNINGEN!!!! :D

2011-12-02 @ 02:27:18
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Beckie

Jääävlar va bra Sanna passa bra i brunt hår :D AS SNYGGT!! (avis) hihi.

2011-12-02 @ 18:33:00
URL: http://beeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0