I-lands

Idag har jag städat hemma hos mormor med Sannah!
Vi tittade på ett 110 år gammalt släktfoto & fick god middag också!
Sen julpyntade vi för fulla muggar (: Mormor äger HUR mycket
julpynt som helst och hon älskar fina änglar!
Så det tog några timmar :D Plus att vi var förbi
Nordea på mitt bankmöte!
Effektiv dag med andra ord (:
.
.
Efter allt det åkte vi och hämtade ut mina paket!
Ett med 12 st bonaqua jordgubb/rabarber som jag &
ja, dom jag bjuder! ska provsmaka :)
Sen var det ett till med julklappar & lite grejjor
från H&Ms rea till mig själv ;P höhö.
.
.
Dagens i-landsproblem?
Stänger jag skjortan mer blev det ett sånt där sassy tjockhål.
Ni vet som tjockisar som har för små skjortor får över magen?
Så det delar sig och blir ett hål så man ser in mellan knapparna?
Men jag får vara porrtutte i den här skjortan då?
Hell, I dont mind!
Sorry för att bilderna inte är super ;P
Pallade inte riktigt hålla i kameran idag,
sån JÄVLA träningsvärk sen gymmet igår haha!
Iallafall köpte jag den här fleecetröjan!
Jag är så JÄVLA frusen av mig, har fan aldrig
träffat en person som är så frusen & kall som jag?
Så jag har den just nu på mig, så jävla len :>>
Funderar ändå om jag ska sätta på värmefilten
som jag numera alltid har i sängen?
.
.
Mysig fluffig & mjuk väst över min nya gröna skjorta!
Sen skulle jag ta kort, satte upp håret, så trillade en lock ner
och jag blev awesomenessly cool.
Fanns inte ordet innan, finns det nu,
oyä.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Galet snygg skjorta dedär du! :]

2011-12-16 @ 00:23:59
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0