Mine for the taking

Lite småsaker jag köpt men inte hunnit visa pga trytande internetz mm!


Väska! Alltså ja, inte dösnygg eller så men min "partyväska" för 70 kr
börjar tryta och jag behövde en ny, investerade i en för 99 istället. Hähä. ;)


Det är alltså ett armband med läderremmar och ett kors.
Dritsnyggt.


Som om jag inte var farlig nog lixom?
Awesome-ringen.


Såg inte att bilden blev så suddig :x YEYE.
OPI iaf <3


alltså jag vet, haha en till grej från Lanvin kollektionen!
Men det är ju leopard! Det är ju skor!
Det är ju Jag!


Fantastiska med äkta lädersulor & allt.
så jävla galet snygga? Jag dör?

Plus att det är ju Tradera! Vilket betyder inte fullpris.
Åh, ja. detta var min januari-present till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Elina

opi nagelack är så jävla snyggt! hur många har du?<3

2011-01-30 @ 19:19:07
URL: http://www.thelandoffantasy.blogspot.com
Postat av: Nina

Oh snygga skor, helt underbara!

2011-02-08 @ 20:21:42
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0