stuff

sjuk som en idiot, sjukskriven nu också.
blääää, hatar att sjukskriva mig men efter X antal
timmar med feber trots tablett så fick jag lov ;<

Anywayz.
bilder från borlänge i veckan ->


Provar grejjer i borlänge!



Köpte tröja med markerade axlar i kavaj-style,
skitsnygg!


Jeansfactory gör mig aldrig besviken, dom har så jävla nice jeans.
Jag är lite jeans-tokig. Alltid på jakt efter dom bästa (;
Just dom här är vida i benen och är väldigt lågt skurna,
vilket jag vanligtvis ALDRIG kan ha eftersom mina höfter är gigantiska
& mina lår är mini mini mini, typ.
Puss & Kram är märket!


Vanligtvis ser det ut såhär. (;


Är han inte fin? Haha (: Min Masu



MITT NYÅR


Det var inte superspeciellt, eftersom jag jobbade dag & natt.
Iallafall!
Kavaj från Gina
Jeans från Puss & kram
Halsband från Style by Tyra



Min Jättefina mamma! synd att jag bara tog mobilen med mig
för hon var jättefin i paljett leggings, skulle tagit kort ;)
Vi åt iallafall Oxfilé provencale som mamsen gjort ! NOM


Efterrätt gjorde jag! Vit chokladmousse & hallon :)
Superdupergott!


IDAG.


Fisken i marinad


Fin va? Vad kan det vara? :D


Duka bordet med fiiiinporslin


Eget vitlökssmör, Check!


Kan det vara pommes duchesse?

Jaaaa, Soto Mayor ala lyx ala Soffy

Jag kunde verkligen inte vila eller så.
Så jag lagade mat istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0