TJABBAKRABBA.

Helgen var awesomeness.
Helt galet bra!
tack vare Micka & Maria! Ni är bäst tjejer <3


Målade naglarna med Awesomeness lacket of doom!


Vi gjorde helstekt fläskfilé, sås på skyn från den, bakpotatis klyftor & bea.
Skitgott verkligen, så roligt att det blev bra :D


Maria gjorde Irish Coffee till efterrätt! Super verkligen!
Hon kan sin grej ;)


Mhhhhhh, efterrätt!


Micka så himla fin :D


Min vattenpipa från Egypten kom till pass!


Snygga miner hela kvällen ;)


Klär på mig (& jag vet, haha men jag brukar ha lock på kattlådan,
men dizas syster var på besök & hon hajjar inte grejjen om locket är på!)



Försöker se sexig ut? Pluta lite? Plut? Lite... mycket?


Tog lite extra grädde. NOMNOMNOM!


Pussas med min bebis


Sen gick jag & Maria ut! Micka stannade hemma dock ;(


Vi hade så jävla kul :D


Men jag kan säga EN sak!!


Jag tror killarna var fullare? ;)
(Hahahah hoppas ingen dödar mig pga bilden nu)


AnyWAYZ.


<3 till er kvinnor ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihihi fina bilder:P Tack för en askul kväll:D Vi lär göra om det snart:D <3

2011-01-25 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0