Äntligen!

Äntligen börjar mitt "hard work" med mina ögonfransar att paya off!
Köpte fransnäring och nu har det gått snart en månad och mina ögonfransar
är gaaaalet långa! Speciellt dom på sidorna så mina kattögon blir ännu mer katty :)
Först tyckte jag att jag tappade fransar så jag blev så rädd :P
Men jag tror att det kanske är för att jag höll ovanligt stor koll på dom,
vilket jag inte vanligtvis gör! Men nu är jag fast iallafall & tror jag kommer fortsätta.
Jag har ju så att det räcker ett tag till som tur är för det kostar ju en slant :P
Drog lite impulsivt till Uppsala såhär mitt i veckan också!
Hade en underbar time som vanligt, saknar tjejerna.
Så skönt att komma hem till Linn, på många vis
känner jag mig så hemma med henne så det känns som
att komma hem vart hon än bor!
Vi drog ut lite spontant på Onsdagen också, blev en riktigt lyckad kväll!
Så idag har jag varit på gymmet bara & pussats med Steffi
som jag saknat medans jag var borta ;P
Sicken toffL.
Efter gymmet drog jag ner till Onoff och spontanköpte
min nya laptop som jag nu sitter på.
Jag skulle köpa en för 12k tänkte jag, men nu hade dom ju
REA för att dom ska gå i KK så jag hittade denna!
9k från början blev 6k och ett jävligt lyckat köp :)
Så nu har jag ÄNTLIGEN en egen dator igen.
Och jag är inte totalruinerad iallafall.
Nu ska jag se på bluray eftersom jag äntligen har HDMI
& HDTV igen :D ADJÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0