Hook3d

Jag kan inte ens förklara det!
Allt jag kan tänka på dom senaste veckorna är gym.
Gym,gym, GYM!
Jag vill ha nya träningskläder fast mina är fräscha,
och dom allra flesta är helt nyköpta,
jag blir grinig om jag verkligen inte har tid att gymma,
när jag varit på gymmet vill jag bara tillbaka.
Grejen är att man måste vila, för folk som har vett i skallen
vet att man kan inte överträna för muskler behöver tid att
vila för att kunna bli större, annars sliter man ju bara sönder dom.
Att gå på gymmet 2 gånger på en dag är det dummaste man kan göra,
iallafall om man räknar med att få ut någonting av sitt tränande.
Jag vet att jag inte är starkast, jag är lååångt ifrån smalast,
och långt ifrån bäst på att göra övningarna perfekt.
Men när jag gymmar gör jag inte det för att bli smal,
inte egentligen för att få muskler, det är bara ett plus i kanten,
jag gör det för att det är så jävla kul, för att jag jag älskar det!
Det är det jag längtar efter, det som förgyller mina
förjävliga jobbveckor då inget annat är roligt
än att få gå in på gymmet och köra.
Jag är så jävla glad att jag inte snusar, röker, knarkar eller nåt skit.
Jag är hooked på gym istället.
Mina framsteg går sakta, men att känna att man har styrka i kroppen
är någonting så fantastiskt,
det är som att man inte använt kroppen tidigare,
man visste inte hur mycket man verkligen går för.
Dom flesta tjejer säger bara "Fan vad trist, jag vill ändå inte ha muskler!"
Men om dom visste vilket slit att som tjej bara få en liten mini mini bicep,
eller hur endorfinerna sprutar när man klarar en höjning.
Näe, jag tror inte ens dom försökt.
Haha vad töntig jag låter ;> Hell yeah!
Imorgon åker jag till Göteborg, 4 dagar utan ett gym!
Im gonna mizz u honeh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0