Sommarsoffy

Har haft det underbart i Turkiet!
Längtar tillbaka dit!
Men snart ska vi åka till Göteborg!!
Jag, Stefan, Sannah & Petrus :D
Det blir camping, husvagn, vin & Liseberg!
Sist men inte minst bär det av till min farmor
i Norrland där lite släkt är och hälsar på från skåne :)
Två flugor i en smäll! Kommer ha det fantastiskt!
Vi lyckades jävligt bra med val av hotell!
Det var det absolut lyxigaste jag vart på!
Rummen var bäst :D
Kunde välja olika haxxiga ljus, rött, lila & ultraviolett!
Jag hittade även massa fina fakes i Turkiet ;P Haha :D
Köpte en chanel väska, Tommy Hilfiger jeans, Diesel jeans,
björn borg trosor med leopard åså :)
Önskar jag tog med mer pengar nästan ;)
Men men! Jag ska ju iväg mer så
pengarna kan behövas orörda ;P Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0