Turkiet!!!

Hej bloggen!
Nu bloggar jag från Turkiet,
geek as usual?
Iallafall så har vi lackat på Fritidsresor,
nästan alla deras "utflykter" var fullbokade
redan första dagen vi kom så jag var så arg först,
men nu har vi lyckats få det vi tänkt ändå genom hotellets
utbud som ändå är mkt billigare så whatevah.
Idag har vi badat i hotellets galet snygga hamam.
Efter det så fick vi helkroppsmassage, fyfan vad nice.
Sen lite te & ansiktsmask :)
Så efter det begav vi oss ut och solade våran
mjuka lena hud brun! Så brun som det gick idag iaf :D
Men nu ska jag dricka mitt vin & pussa på min snygging.
Ungefär såhär ser rummen ut!
SKillnaden är att vi har inte dubbelrum!
Så galet snyggt överallt :)
ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vill vi ha bilder!! Steffie har berättat hur omåttligt bra ni haft det och jag vill ha bildbevis!!



Morsan

2011-07-07 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0