Ig


Längtar tills den 18e!

Då blire tjej-helg minsann! Ska dra till västerås & fira Deniz!
Bästa nattklubben & vi står kaaaanske på listan? håhå???? åå?
Hotell & grejjer. Kan inte bli annat än bra.
Har beställt en ytte-pytte liten mini leopardklänning,
som jag hoppas ska sitta jävligt najs över röven
så man får känna sig lite hottie bland dom där hetingarna också.

Och den kostade bara 150 pix så det var ju ingen fara ni behöver inte oroa
er för min ekonomi trots att jag fick pissig lön. Jag sköter den sjov!
Kängorna jag köpte förra månaden kostade också 150 kr.
ÄR DET INTE SJUKT SÅ SÄG?!?!??!?!?!
jo.
JO, det är det fan.
Ska till en gudinna som jag på att handla för att lyckas med sådana bedrifter.



Gudinna?


Här var jag ju fräsh som jag vet inte vad?
Nu sitter jag här med ett fågelbo på skallen & ser ut som gollums mamma.
Jag har avverkat en hel toarulle och lämnade en hög med snorpapper
i sängen där jag gjorde mitt bo för dagen.
Allting är stökigt och jag orkar inte vara sjuk som jag jämt blir
när jag jobbat länge och sovit lite och ätit lite. Faan.
Vart påväg att börja gråta 888 ggr idag för allt jag
vill är bara att åka till gymmet och vara bättre än er som sitter
i soffan och degar & försöker intala er att ni inte behöver nåt jävla gym.
Må så vara men det behöver jag.
Har ett stort behov av att inte vara som resten av kärringarna där ute.

Hahaha, sant dä.
Fan vad elak jag är idag?



Ge mig sommar nu så man får ha lite fina kläder & köpa nya bikinis.
Helst ett par tuttar också.
Amen.


Kommentarer
Postat av: Nikki ;D

Bästa Nattklubbarna finns i karlstad ;)

2011-03-09 @ 03:09:33
Postat av: Soffy

Jaså? ja jo men nu är det ju inte riktigt till karlstad som vi skulle så det spelade ju mindre roll

2011-03-09 @ 03:24:37
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Deniz

screw karlstad haha västerås föffan! Åhja kommer bli ASNICE hoppas vi kommer stå på listan annars haxxar vi en annan nice klubb :D men ååh snygg tight kort leoklänning, du kommer ju vara HOT.. vafan ska jag ha på mig :s 4 st rödtottar.. oh my farligt!

2011-03-09 @ 04:05:05
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter clubben?

2011-03-09 @ 10:45:39
Postat av: Mikaela

ALLA behöver faktiskt gymma eller röra på sig på något annat vis, för alla behöver träning vad än dom säger och hur än lat man är ;D



2011-03-09 @ 15:04:40
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0