Palla äpplen?

AWRRWEWEA. Pallar inte brudar.
Inte dom som är för puckade för denna jord. Buäh.

Så nu vänder vi blad så vi slippet se fanskapet!


Iaf! Sannahs birthday :>


Cookies & cream, if you know what I mean?


Mallan +


Sannah +


Soffy_gurl_bäzt_häzt_på_fäzt


Hade mina skinnbrallor från Superfine på mig!
Synd att jag fick snabblaga knappen så dom blev för stora + att gylfen inte gick att stänga.
Men jag får sätta tillbaka knappen när jag pallar äpplen.
(strlk 24" utan barnmat kissie, slå den)


Så jävla het klänning, men jag kommer inte kunna ha den om en månad (;
Så det blev inget köp här


Tröja som visar exakt hur arg jag kan bli wräwäwäwäk.


awesomeness cape! Fifan vad soet den är.
så jävla nöjd.
Mindre nöjd att jag jobbar istället för att följa brudarna
på VIP med champagne & krejjer!


Och PS. Mina naglar är långa igen!!
Såhär snygga ärom ofixade, borde köpa olja o grejjer till stackarna?


Imorgon ska jag på begravning så godnatt
&
Tack supermycket J som kan jobba åt mig <3

Kommentarer
Postat av: Timothy von Ehrlichmann

"Så jävla het klänning, men jag kommer inte kunna ha den om en månad (; Så det blev inget köp här"



- VAAAD snackar du nu om? :O Svara mig på facebook, sjukt nyfiken, hit me up ;)



Och PS: snygg som fan, alltid, jämt och oavbrutet i vanlig ordning, och så är det jämt, även om jag inte kommenterar jämt längre ;D haha! Kram!!

2011-03-25 @ 02:06:49
URL: http://www.facebook.com/psyelajt
Postat av: Jessica

Klart jag ställer upp förståru väl? (: <3

2011-03-25 @ 02:42:21
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0