Tudilu (;

Äntligen! har min bubbla-mage lagt sig.
Im skinny again, way!
Det första Sannah sa när hon såg den var
"du ser gravid ut!!"
Och Mallan sa
"Jag ser att du gått upp i vikt"
blööö, påsmage.
Men nu är allt återställt!

Det enda som stör mig nu är påsmens som gör att
såfort jag snuddar tuttarna (alltså i stort sett HELA tiden)
så gör det så jävla ont för dom är så djävulskt ömma!!!
Så mitt humör är ännu mer tipptopp än vad det brukar,
körde bil med mamma idag och ville bara bita av henne huvudet.
Om du läser det här så förlåt mamma, jag har pms :(

Tog även en massa bilder på mina nya bikinis, blev missnöjd
med varenda jävla bild och vill lägga mig och grina på min hög med
fluffiga nya bikinis. Och det snöar, behöver jag säga mer?
Jo juste, min BH heter Agneta, eller Anita.
Någonting tantigt och ännu mer deppande iallafall.
Buhu.



Försökte gymma, kändes som att jag gick sönder lite.
Tror att det där med 6-8 veckor verkligen stämmer..
Det går iallafall inte efter en och en halv :P
Har sån träningsvärk idag så det är gal1.
Jag får vara en såndär tönt ett tag som går på gym
för att gå på springbandet ett tag, haha rock n roll?

Näe men fyfan vilken deprimerande blogg.
Ska fan ta ett p piller så jag blir normal igen.
Även om jag känner mig lite alien när jag hoppar mensen.
Soffy phone home?

Kommentarer
Postat av: Martina

Hur som helst så tycker jag att du är snygg med tuttar . (fast det var du innan också , när dom var lite mindre)

2011-05-05 @ 14:20:37
URL: http://mammatillalma.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Satans snygging ;)

2011-05-10 @ 16:19:40
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: Hanna

har du fått din tuttoperation nu? :) Snyggo!

2011-05-16 @ 08:07:55
URL: http://fightingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0