Versace

Mwahah, gotcha!
En riktig dyrgrip till moi!
Jag hann, innan sidan krashade och allt sålde slut (;
Jag har ju någonting från näästan alla samarbeten,
och det här är garanterat ett av dom som (för mig)
har varit mest intressant! Med sitt signaturmönster på många
utav sakerna kunde det inte bli bättre faktiskt (;
.
.
.
Jag vet att det är många som inte "fattar" high fashion brands,
men då kan ni ju hålla det där, ni fattar inte, bra, fine, ok, osv!
Men jaaaag är intresserad, och jag fattar och jag älskar´t!
Nu får den gärna komma hem till mig! :)
Hoppas dom är små i storlekarna för alla andra kollektioner
har varit jääättestora! 34or är 36, 36 är 38 osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0