Zz

Nu har jag haft en vilohelg!
En jävligt sjuk helg med massa hosta men ändå!
Idag har jag känt mig piggare, tar det som något positivt!
Nu ska jag klå den här förkylningen och få träna igen.
Jag tänker på gymmet, drömmer om det, känner det,
andas det. Hahah åhh!
Blir jag sjukare efter jobbet imorgon natt kommer jag
få ett nervöst sammanbrott känner jag.
Träna har blivigt mitt liv,
just nu har jag alltså inget liv.
Och det suger ju.
Men imorgon! IMORGON tar vi nya tag.
Nu ska jag ta massa brustablett & enchinea & te.
Och min kära älskade bok.
Sen ska jag stänga av telefonen inatt
så inte en JÄVEL kan ringa mig innan 11.
Jag vet att ni har den dygnsrytmen, men jag har det.
Jag måste ha det, annars orkar jag inte jobba som jag gör.
Så snälla!!!! Respektera mina 5-6 timmars sömn och
ring förhelvete inte innan 11, eller smsa, för jag vaknar av allt.

Kommentarer
Postat av: Helt ointressant!

Du måste vara det sötaste jag sett. Herregud

2011-10-23 @ 03:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0