Ba lite?

Jag skulle ju inte handla nåt.
Nä, skulle ba kolla lite..
Ni vet?
.
Men det fanns så mycket snyggt precis ÖVERALLT.
I varje affär verkligen!
Blev iaf en spets bh + trosa, och wtf med att inte ha xs i trosorna?
Verkligen ingen xs på någon färg, på någon trosa,
i HELA butiken, whats up with that shit?
Jaja, fick ta S iallafall, det är ju inte så att dom halkar av mig direkt.
Sen denna tshirt, så jävla cooool! Fanns skitsnygga toppar & tshirts,
fick lov att ta x-antal stycken och finna den billigaste & snyggaste.
Denna vann! 149 pix.
Som tur var har jag sålt extremt lite mary kay denna månaden och på
så vis rättfärdigade jag detta köp för mig själv, så nu vet ni det!
Jag hoppas jag har råd att ta mig hem från Västerås nu bara :D haha.

Kommentarer
Postat av: sofia

den har jag med :D så himla fiiiiin

2012-04-15 @ 22:46:54
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0