Order up!

Idag har jag haft prat med vårdcentralen om min hals.
Tydligen är jag en "halsmänniska", det är inget att göra åt.
Det är därför jag ständigt och jämt får ont i halsen,
trots att jag har världens minsta halsmandlar.
Därför går det heller inte att göra något speciellt åt det förutom
att viiiila, och ta det luuugnt när man tror man är frisk
och inte kötta sönder totalt på gymmet.
Okej okej, I get it. -.-
.
Så, i min frustration idag har jag iallafall beställt
nytt proteinpulver, ska testa päronsplit smak denna gång!
Hoppas det är goodstuff, sist köpte jag något av tveksam
kvalité som faktiskt är godare med vatten än mjölk otroligt nog.
Så längtar tills det kommer nu!
Är även riktigt sugen på nya träningskläder,
men när är man inte det? (;
Har fortfarande sån galen pump i mina lår trots att det var i lördags jag körde ben.
Hahah, dom är HELT stenhårda och jag kan knappt gå, så stel jag är :P
Önskar mina lår & rumpa kunde kännas såhär jämt! Men det lär försvinna när
träningsvärken försvinner ;( Men men, då är det bara att göra om det!
Jag har iallafall gått 4 km med Shibban idag.
Kan man inte gymma får man göra det nästan tråkigaste man vet ;)
Nu ska jag nog se om syrran vill köra lite bil! :)
OCH!
Min vinst med hårprodukter som jag vann hos Wysteriia är postade idag eller
senast imorgon :D Så dom kommer nog också snart! IIIIIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0