Västerås

Here I am!
.
Nästa vecka kommer mina nya skor!
Eller dom skickas nästa vecka iaf, så dom måste ju komma då?
EXCITED of doom vill jag lova (;
.
Det är några som nämnt att skorna kanske är lite svårmatchade,
men nje, det vet jag inte riktigt!
Kanske lite om man är rädd för färg?
Har ett förslag här!
Hade säkert kunnat göra tusen... haha (;
Ge mig pengar så jag kan köpa allt!
Är så jävla fast i mintgrön som dom flesta säkert vet (;
Men det är svårt med pasteller för rosa funkar ju inte superduper
till rött hår! Ibland har jag rosa ändå men det saknar lite... pop, pzazz?
.
Har även en liten hemlighet påväg till mig någon gång
nästa/nästnästa vecka ;)
Det ska ni få veta mer om sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0