Snabba fakta!

Det är så mycket och mer som finns att lära sig vad gäller 
kost och träning, ibland försöker jag förklara det jag kan och vet,
men ibland är det svårt för folk att ta till sig och det är ju givetvis valfritt,
här kommer några snabba saker som ni kanske vet, eller inte vet.
 
*Att ersätta pasta med tex. majs i en sallad är lika "illa" tyvärr,
då majs är en snabb kolhydrat precis som vit pasta.
 
*Proteinpulver kommer inte göra någon skillnad om du inte tänker
på maten i övrigt och ser till att största mängden protein kommer från maten.
 
*Easytone skor kommer inte forma din rumpa eller bygga muskler.
Möjligtvis ger det en lite lite jobbigare jogging/gångrunda men inte mer, tyvärr.
 
*En lättare joggingrunda några gånger i veckan kommer heller inte, tyvärr, 
forma kroppen, utan endast bränna kalorier och möjligen ge lite toning åt benen.
 
*Vi tjejer har ca 3 gånger svårare än män att bygga muskler, pga bristen på testosteron
i kroppen, vi har även svårare att bli av med underhudsfett och det är därför extra viktigt
att tänka på maten för vår del, om man är sugen på att forma till kroppen lite
 
.

Kommentarer
Postat av: Ammie

Hej!
Du är så duktig på mat och träning!
Jag själv kämpar som bara fan för att gå ner i vikt..
Men jag vet inte alls vad jag ska äta eller göra..
försöker gymma 2 ggr i veckan iaf..

Har du nå bra mattips??
Försöker undvika kolhydrater helt!

Kram / Ammie

2012-08-27 @ 22:09:29
URL: http://ammiecool.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0