Box

Så!
Schampoot & balsamet från Matrix är lätt bland
dom bästa jag provat och det kommer suga när dom tar slut!
Jag hade såå fett hår och fick lov att vänta 3 dagar mellan
varje tvätt för att få tillbaka balansen i håret,
och med dessa tyckte jag det gick på rekordtid!
Plus att håret ändå är mjukt & lent men inte fett.
Och sen luktar det gott!
Plus i kanten.
5/5 pussar.
Cleansern från Shiseido var också bra!
Den är dryg och man behöver bara en liten liten klick
till hela ansiktet! Att få bort sminket med den fungerar också.
Även om det inte är det man ska ha en cleanser till ;P
Den svider lite i ögonen och det är väl för att man inte ska
tvätta bort smink med en cleanser egentligen, men
jag orkar inte alltid pula med oljiga makeup removers!
4/5 får den!
Mest för att den liknar min Mary Kay cleanser
som jag redan använder, men den svider inget.
Så den är bra! Men inte bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0