Lycklig!

Idag! Mina kära vänner, har min glossybox äntligen kommit!
Årets första indeed.
Det är en liten box med olika produkter, oftast i mindre storlek
som man får prova på ! Och det är ju helt passande mig.
Lite som att få jul/födelsedag en gång i månaden!
Perfekt ;)
Det kan mycket väl vara så att bilderna är lite suddiga.
Jag ville nämligen in i duschen och provaprovaprova direkt!
Vilket jag nu har gjort!
Iallafall. Ni ska få se från början!
Såhär lyxig och fin ser den ut.
Öppnad!
Matrix - Schampoo & Balsam för färgat hår
Rituals - Showermousse med mandelolja
Eyeco - Ögonpenna
Shiseido - Cleanser (ansiktstvätt)

Och!

Deborah Lippmann - Razzledazzle nailpolish

Alla som känner mig förstår nog att jag jublar över nagellacket redan nu!
Jag är väldigt mycket för glittrigt, färgstarkt & sprakande.
Det jag redan vill slå ett slag för är absolut :
Alla som har provat typ såndär gel som man använder när man rakar sig?
Vet hur den ser ut, skillnaden är att man märker att det är en showermousse
& man märker definitivt av oljan! Den luktar superduper gott & lukten håller i sig!
Skulle jag beskriva doften så är det jag började tänka på parfymerierna i Egypten.
Och det vet ju inte så många kanske men... helt klart en härlig produkt!
Det andra!
Är för Matrix balsamet "sögs upp" av håret direkt,
när jag skulle skölja ur det blev håret jättelent & jag kände
inga feta spår av balsam som jag annars gör.
Dom andra produkterna måste jag nog testa lite mer innan jag
kan säga vad jag tyckte!
:>

Kommentarer
Postat av: Anonym

debroah lippmann är bra skit men så jävla dyrt! ja, om man inte beställer från USA.

2012-02-01 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0