Nytt

Sådärja!
Förra året när jag åkte till Turkiet hade jag nästan
ingenting i rätt storlek, förutom trosorna då.
Jag visste inte vilken storlek jag hade än vilket
resulterade i att nästan allt blev för smått,
förutom en randig bikini som jag var smart nog att prova
innan! Och överdelen på den var typ 40? eller 42?
Minns inte riktigt, men det var iallafall det enda.
Så nu tänkte jag skaffa en i bra storlek så man
slipper se ut som en jävla pajas i bikini också!
Gillar H&Ms minitanga så en sån får det bli!
Sen har överdelen knytband, så man kan knyta
vilken storlek man vill i stort sett i ryggen, för
jag tog en storlek större där så att kupan också blir större,
så jag hoppas min lilla "plan" fungerar för H&M säljer ju inte min storlek.
Sen köpte jag en helt vanlig, ganska tråkig vit överdel, mest för att jag
redan har vita trosor & det är ju synd att låta dom go to waste!
Det är nämligen så att det kaaaan bli en girls trip längre fram.
Vi får se. Jag hoppas det!
Annars får jag spara dom tills värmen kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0