Trip!

Jag och mannen ska även på en TILL trip i sommar!
Han är så härlig som vill åka på StarCraft event grejs.
"Ja men off fakking kårse" sa ju jag!
Så nu ska vi till storstaden Stockholmo och bo i extra fint
hotellrum en natt och kolla på StarCraft.
Vi är sådana nördar, sådana tvillingsjälar! Ooooh.
 
Och så har vi ju fått lägenhet i Linköping!
När ska jag dit då? Jaaaaaa, det vet jag inte riktigt!
Alla har ju inte turen att kunna leva på sin pojkvän och min lilla pluggis
är ju inte så rik att han kan försörja mig (ÄN!!!) så jag får gott bo kvar här
lite till och göra allt skit man ska göra och gå på kurser och vetefasiken allt.
Yeye, så länge jag har mitt gym så överlever jag. Min man finns ju kvar.
Bilen är krockad även! Så körkort verkar ju inte heller bli av.
HEHE, visst har jag tur?
Men jag är positiv!
Nu vet ni lite mer om hur allt ligger till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0