spajder

Vaknade av att jag slog till mig själv i fejset.
Jag drömde om en spindel i mitt ansikte.
Bra start på dagen?
.
Känt mig seg i halsen idag, så jag tror det blir vila imorrn,
körde lugnt med ben så jag tror inte jag får någon träningsvärk dock.
Jag måste fan ut och gå imorrn, så mkt skit jag ätit idag haha,
känner mig uppsvälld till tusen och lite snuffe.
Men det gör jag alltid när det gått en vecka utan stefan.
Snuffigheten alltså, haha uppsvälld inbillar man ju sig att man är jämt.
Jag ska nog koka te och läsa, sen sova!
Så får vi hoppas att jag blir piggare, vill gärna träna mer
innan jag ska åka iväg till da grekishland.
.
Håller ju på att "lära upp" Beckie i styrketräning atm och
det går skitbra! Jag tror att vi är ett bra team.
Jag tror även att hon inte kommer kunna gå imorrn.
Vi har tränat ben nämligen :D
Och hon skippade kudden i nacken! Jag blir så glad ;)
Inget skit mellan mig och stången vill jag ha.
Inga fjolliga handskar eller stora kuddar i nacken,
man ska väl känna vikten man kör med så man vet
vad man gör? Jajamensan!
I dont mind no calluses on my hands, as a matter of fact,
they make me proud.

Kom ihåg min instagram också! Redan 91 bilder där ;)
Sofielampinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0