PROBLEM.

Ztan 2day.
Dungaree i 170 barnstorlek.
Ja, jag är 14.
Nej men jag provade den för vuxna och vafan,
jag vill väl inte se ut som en jävla lodare heller?
34 var så man kunde bygga en pool och simma i den,
det funkar ju inte, det vet vi allihop!
Så jag drog upp den över min feta rov och det gick minsann!
Rovi + storlek 170 = win!
SÅ JÄVLA COOOOOOOOOOL!
Jag vet jag skulle provat kjolen med något annat
som går att stoppa ner så man kan se den skitcoola
silvriga kanten på den också, man allvarligt,
transparent maxikjol, HUR awesome?
Ursäktar mig för mina rumpkänsliga läsare,
Men FAN vad snyggt, tänk er!
Dock kanske svarta trosor med hög midja till?
Inte rosa korta iallafall ._.
Men fan också, jag vill nästan springa tillbaka till H&M NU.
NU!!!
Jag köpte iallafall dungareen & spetstoppen!
Men jag måste ha kjolen -.-

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha! men jag kan tala om att min disciplin har gett resultat =) kom idag i en klänning jag köpte i ettan, i november gick dragkedjan inte ens upp över midjan.

och NEJ. transparent maxikjol är INTE SNYGGT!!!!!!! ;) PUSS

2012-03-14 @ 19:04:13
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/
Postat av: eyy

ge hit!

2012-03-20 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0