2day

Målat naglarna i Mary Kays fräscha rosa lack :)
Blir manikyr-aktigt! Sen avslutade jag med topplack från Marykay,
på bilden är naglarna dock omålade ;)
Haft migrän idag och mått lite halvtaskigt.
Vilade och tog en promenad med shibban, 4km, mer än så har det inte
blivigt idag, förutom lite samtal till di där arbetsförmedlingen.
Jävla nissar det där.
När jag var klar med allt tog jag ett låååångt chokladbad!
Med min chokladcupcakebomb. Just! Luktar choklad än! :D
.
Beställde iallafall massa nytt från gymgrossisten & sen kommer min box i veckan!
Hurrayyyy :D Dock inga nya kläder....
CRAVINGS!!!!

Nu ska jag snällt ta mitt nattprotein, läsa bok,
försöka att inte äta mer än så och SOVA!
Så godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0