Beautiful sinner

I love your wicked heart
Sommarkläder nerplockade från vinden, Check!
Jeansshorts - Cubus
Topp - Mammas väldigt gamla från H&M som jag fått,
så vintage i stort sett ;)


IntervallballsoffygurltjejeN
Har lyckats döda mina vader av alla dessa intervaller,
jag är INTE van, tänk om det var sånt här väder jämt?
Då skulle jag kanske jogga oftare & mina vader skulle inte dö lika hårt.
Sen körde jag ju ben igår på gymmet så, det hjälpte väl inte ;)
Längtar tills imorrn, då blir det nog axlar.
Grrr, älskar att köra axlar just nu!!
Nu ska jag dricka upp mitt nattprotein och börja göra mig redo för sängen :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: yoyo

du är så het!

2012-05-26 @ 01:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0