Boom ba doom

good day!

Varit med Maria och shoppat loss!
Sååå grymt roligt :D Fick med mig en hel del fint!
Äntligen, behövde en rejäl shoppingrunda ;)
Efter vi lunchat & shoppat av oss alla pengar så
drog jag på gymmet och körde ben, fokus på rumpi såklart!
Helt skakig i benen hoppade jag mig fram till bussen hem.
Sen tog jag en promix med Shibban och cyklade ner till macken
för att hämta ut mitt EFTERLÄNGTADE paket nr 2 för idag ;)
Massa bra saker!!
Gäller ju att fylla på innan det tar slut :)
Så det kommer nog bli awesome.
Testade en bar och JÄVLAR vad god den var,
får verkligen hålla mig från att inte käka upp hela lådan ;)
Nomnomnom.


Fick en massa fint i min box också!
Ska bjuda in Maria så hon också får presenter varje månad :D
Fick dom minsta sakerna hittills men så grymma produkter så det gör inget ;)
Är riktigt glad över läppennan då jag verkligen använder en sån och den
kommer ju fungera grymt bra till det röda läppstiftet jag fick i förra boxen!
Parfymen luktar SÅ gott, och lotionen är ju redan en favorit då jag har parfymen ;)
Både den och sensual doften som jag fick av älskling.
Mini rouge-borsten kan jag tycka är lite tråkig då jag redan har alla sminkgrejjor
från Mary Kay som är toppkvalité men sen kom jag på att det är smart med en
lite mindre att kunna ha i necessären när jag åker till Västerås osv :)
Rougen måste jag prova men den ser mörk ut, kanske passar
den lite som ett solpuder? Vi får se :)
Här är klänningen jag köpte! Ville ha en till också ;)
Bilden gör den inte rättvisa dock, SÅ fin.
Såsåså fin! Kommer användas i sommar :)
Ska även visa bild på pumpsen jag köpte + annat
lite smått & gott ;)
Längtar så till gymmet imorrn!!!
Vet ni varför?
Det är dags för axlaAaar ;)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jättefin klänning!



Vill även passa på att tipsa om enkel tävling där du har chans att vinna 200kr att handla för hos Bodystore. Du behöver bara behöver blogga om Ricinolja.nu, skicka in länk till inlägget och en kort motivering. :)



Kolla in på http://ricinolja.nu/tavling/

2012-05-31 @ 00:33:59
URL: http://ricinolja.nu
Postat av: Johan

Jaa, snygg fan. :D

2012-05-31 @ 00:52:58
URL: http://howdoidisblogg.blogspot.com/
Postat av: Dennis

Vilket härligt paket :D

2012-05-31 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0