Choklad.

I helgen ska jag ha choklad!!!
Jag drömmer choklad, andas choklad, allt luktar som choklad,
mina VANILJljus gör mig sugen på choklad, smörjer mig med
min bodylotion som luktar choklad.
mmmh.. choklad.
Och det är tamefan bara Torsdag. Jävla Torsdag!
För äter jag choklad idag, så äre ju fredag imorrn,
så då måste man ju ha choklad, sen äre lördag,
då lär man ju ha lite lördagsgodischoklad?
Så, INTE idag. EJ. Icke.
.
Jag & Fisen lyssnade på lite Nicki Minaj innan det var gymtime.
Hon lyckades även ta kort på mig genom att lägga roven på knappen.
Det tyckte jag var extremt kul!
Mina endorfiner lever i mig ännu sen passet, men jag känner hur
tröttheten börjar komma smygandes Zzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0