Hej igen!

Det har varit en härlig helg & Stefan har varit hos mig :)
Awesome helt enkelt!
.
Börjat veckan med solsken, kunde ju inte bli bättre!
Äntligen shortsväder! Måste hämta mina sommarkläder
från vinden så man kan hitta allt somrigt!
Dagens kläder har varit avklippta jeansshorts med nitar jag satt dit
plus min snygga top från gina. Utöver det har jag mest haft träningskläder
& bikini då jag låg ute & stekte med brushan en sväng också.
Förutom det har jag tränat, promenerat & joggat idag.
Sen tyckte jag det var dags för en Sofiedag, så jag körde en mani/pedi
på mig själv, haha har man inte råd att gå till salong kan man göra själv ;)
Sen har jag ju mitt fina Mary Kay set till min hjälp!
Så nu är mina fötter babylena, mjuka och stiliga med nytt nagellack!
Mina händer också :) Sitter atm med papiljotter i håret, kan bli intressant
att se hur det kommer se ut sen ;P Tänkte testa utan värme med bara
lite av min underbara leave in conditioner från waterclouds och se om det
blir lockigt ändå! Den luktar iallafall gryyymt gott och jag tror den kommer ta
slut snart faktiskt... hahah :D den används flitigt sen jag vann den!
.
Nu ska jag se till att äta något mer för jag hungrarr ihjälll grrraarrr.
Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Elina

tack sofie<3 Saknar dig!!

2012-05-23 @ 10:39:52
URL: http://stateofelina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0