Jobbigt.

Just nu känns det jobbigt.
Endorfinerna från passet har precis försvunnit och jag är hungrig
och trött men ändå inte sova-trött.
Tagit träningen till en "ny nivå" idag skulle man kunna säga
lite småkryptiskt sådär och än så länge så känns det jobbigt.
2 veckor utan Stefan & att sakna honom gör det inte lättare :p
Jag vet ju att det kommer gå över snart och imorgon bitti kommer
jag säkert känna att idag var en GRYM dag.
Önskar jag kunde somna NU på fläcken och inte tänka på något mer idag.
Imorgon åker jag till Västerås också!
Känner en sån grym lättnad att ÄNTLIGEN få träffa min Älskling
och umgås med honom i underbara Västerås, men samtidigt
känner jag en liten klump i magen för att jag vill verkligen inte
åka ifrån gymmet, hade mer än gärna kört hela helgen.
Men men, jag åker ju dit med träningsvärk iallafall..
Och för att bygga måste man vila ibland ;)
Något som en hel del personer verkar missa!
haha, their loss :D
Så peppa peppa hejja hejja förfaaanaanana,
imorgon kommer jag nog känna mig lika grym som jag är ;)
HA.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0