Mat!

Massvis med god mat i helgen!
Delvis nyttig, delvis inte.
Jag tycker man ska få unna sig på helgen.
Jag bryr mig nästan inte alls vad jag äter på helgerna.
Däremot ser jag alltid till att äta mkt protein, såklart :)
Men det blir lite godis, onyttig mat, mm beroende på
vad jag gör eller vem jag är med :)
Dagens middag idag! Lax & grönsaker :)
Jag försöker att käka grönsaker till när jag inte tränar mkt eller
om jag helt enkelt vet att jag kommer äta andra kolhydrater ändå.
Och just den här helgen med PMS har det blivigt en hel del andra kolhydrater ;P
Turkisk peppar! åh så GOTT, skinnflådd gom men whatevah!
Det jobbiga är ju att Stefan hatar lakrits, så jag får "lov" att käka heela
påsen själv ;P Försökte även gömma påsen för mig själv i underklädeslådan.
Det kom jag glatt på dagen efter och käkade upp det sista!
Ha, ibland kan man lura sig själv :D
Perrrfekta lilla bollen till kaffet efter maten.
Jag käkade upp den sista nyss också. Sån galen sockercraving!
Men det ska en kvinna få ha ibland!
.
Även!
Så har jag handlat på mig ett "lager" av Lidl´s kvarg.
Den är amazing, SÅ jävla god.
Vill aldrig mer äta ICAs när man är van vid denna.
Köpte 3 till mig och 3 till bror, sen typ 5 st
yoghurt & kvarg blandningar med olika smaker
typ vanilj, jordgubb, persika, dom är GRYMT goda
verkligen och passar superbra som mellis.
Kommer bli tungt att kånka hem, men det är det värt!
ICAs kvarg har 9 g protein per 100g
Lidls har 12 g protein per 100g
& smaken är ju otrolig såklart.
Så nu vet ni det!
I veckan ska jag försöka äta mycket & bra igen ;)
Dvs, mindre godis, annars som vanligt!
Hur ser eran vecka ut? :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så surt att det inte finns sånt att köpa här. Är ju typ bara ica som har här i mora. :p

2012-05-08 @ 16:42:56
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0