Soffy da one

Men alla äger inte trosor med sitt namn på heller.
Mehehe, eheheh. Bäst!
Och som ni kanske ser är mitt lår lite vitt och prickigt där på sidan,
det är från när jag trillade på ett bastuaggregat när jag var liten.
Det finns kvar än!
Riktigt manligt och finskt ärr tycker jag!
En sak jag tänker mycket på är formen, tänker ni på den något tjejer?
Vet ni hur en äkta knäböj ser ut? Eller ett riktigt marklyft?
När ni ska svanka eller när ni ska hålla ryggen rak?
Det är viktiga grejer, tur att jag har bästa brorsan som e pro.
Har sett så grymt många göra fel tillåmed i maskiner,
och då kan man ju tycka hur man kan sitta fel i en maskin,
men tro mig ;P Det går!
Grabbar ska vanligtvis ta mycket i bicepscurl, det är ju manligt!
Så då står dom nästan i brygga för dom tar i så grymt mycket med ryggen.
Slänger hittan och dittan. Håhå jaja.
.
Den här veckan har jag känt och klämt, hittat kontaktet, letat efter den.
Och javisst, den har funnits där!
Men veckan har verkligen varit mer än underbar, hoppas resultaten syns nu!
Det är det som är bittert med att vara en riktigt liten tjej.
Svårt att bygga muskler. Bittert när man ser större folk få snabbare
resultat utan att bry sig just någonting i vad dom gör eller äter,
tar lite pulver här eller där så blir dom biff sen.
Haha fan, men det gäller bara att tänka framåt!
Och på sig själv, själv, själv!
Jag kan inte önska mig större ;)
Jag får helt enkelt slita lite hårdare!
Jag får iallafall snabba pepp-pussar av min fis.
(Btw nyfärgat hååÅÅr)
Värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0