Stiligt

Vaknade imorse och ba, ja jävlar idag ska jag vara lördagssnygg!
Sen kom jag på att fan, jag vill köra ben idag!
Så jag och bror drog oss ner på gymmet och köttade totalt!
Olyckligt nog tror jag som vanligt att jag kan dricka lika mkt
kaffe som mina syskon + pwo på det, så efter en del övningar
blev jag totalt svimfärdig och spysjuk, vinglade mig in i duschen helt enkelt.
Men det hann bli ett jävla pass, svettades sönder och nu ser jag lika ofräsh ut
som jag gör alla andra dagar i veckan :D hahaha!
Jaja, jag ska ta vilodag på söndag iaf, tror jag behöver det.
Slängde i träningskläderna i väskan och stack iväääg, tallyhoo!
Jag som kände mig så snygg, kom hem, fryser lite,
är helt slut, så ja, jag som var så snygg & faktiskt tagit bh på mig,
av med den och på med en stoor fleecetröja istället.
HAha, det var den snygglördagen det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0