Tjejer!

Ibland när man skriver något om sig själv/lägger upp bilder så känns det lite som
att jag menar att jag är bättre än andra, och så är det inte.
Jag är inte och har aldrig varit, kommer aldrig bli en person
som tycker att jag själv är snyggast eller bäst eller så.
.
Jag kämpar dagligen med tankar som att
"Jag är för tjock, jag är så jävla ful, min näsa är så stor,
mina tänder måste bli vitare, jag måste bli tightare,
jag borde kanske äta mindre, jag ska sluta med allt sött,
jag vill ha större bröst, bättre kondition"
.
bla bla bla, on and on it goes.
Jag undrar varför jag inte ser ut som en supermodell.
Alla andra gör ju det, alla andra men inte jag.
Men det är bara att försöka slå bort sånt skit.
Jag kan inte sluta med allt jag tycker om.
Det skulle göra mig olycklig.
Jag måste äta riktigt med mat, annars mår jag dåligt.
Men framförallt:
Jag gör det Jag kan med det Jag har.
Mer än så kan ingen göra.
Den enda jag vill jämföra mig med är mig själv.
För det finns självklart starkare tjejer än jag.
Smalare tjejer också, massvis.
Med större muskler och bröst och allt.
Haha, men jag kan bara jämföra mig med mig.
Ingen annan har ju samma utgångsläge.
Det finns så många supersnygga, fina tjejer där ute som jag tror på.
Som jag tidvis är avis på för olika saker, haha.
Men var och en gör det dom kan.
Och det är awesome, NI är awesome. <3
Förringa ALDRIG dig själv.
.
Favorit i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0