Torsdag!

u no taek picshur of me :<
"Jag vet! Vi tar ett kort :D ,1,2,3 SMIILE... eller?"


Samma sak idag, träningskläder!
Det går så bra på gymmet just nu.
Hittat några nya benövningar som är GRYMMA!
Jag längtar efter att köra ben igen, vilket är helt sjukt,
har haft en så lång period av hat mot benpassen, haha.
Simon visade massvis med nya övningar idag också, man
blir så jävla pepp när man får in nya saker i passen och lär sig
nya saker hela tiden! Det är det som gör det grymt :)
Och det är så svåååårt att dra ner lite på kolisarna när
Micke kommer hem med vaniljmunk ;P Höhö, så gott!
Men men, jag får väl ta något springpass framöver för
att jämna ut det lite!


Och mina utslag ser fan hemska ut :(( Ovanför tutten där typ.
Tror inte det syns mer än att det är rött på bilden, men faan vad fult.
Kan det inte bara försvinna?! Helst nu tack.
Sen kan det gärna få bli bra väder så jag orkar göra mig lite fin.
Eller iaf ha på mig något annat än träningskläder :P

Bear!!!! with me, snart kommer det roligare inlägg!



Kommentarer
Postat av: BROR

BEAR* with me soffy :D sorry fick lov )) //stora lillebror

2012-05-11 @ 07:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0