Mys gone wrong.

Tänkte vara såhär lite mysig nu, sista natten innan jag åker hem till Mora,
så jag börjar plocka upp lite papper från bordet och glas, så tänder jag två
partylite ljus med tanken att Stefan kommer tycka det blir SUPERMYS!
Bara det att jag tappar en papperstuss RAKT ner i det nytända ljuset som
jag har i en liten teljus-lykta. Kan ni tänka er lågan?!?!
Förmodligen inte.
Som TUR är är man snabbtänkt som en jävla RÄV
och ställer ett annat glas PÅ ljuslyktan och släcker det direkt,
men nog hann jag tänka "SKITMYSIGT SOFIE, bränna ner lägenheten
lite innan du åker hem, du kan det här med mys du!".
Och det måste jag ju absolut säga att jag kan.
(KAN även vara så att jag blåste YTTERST lite på lappen som brann också,
innan jag insåg att det är sånt där som får folk idiotförklarade, så man får ju läsa
lite mellan raderna helt enkelt.)
 
Hur som haver, ännu en kväll(lägenhet) räddad av mig, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0